بالاترین: «الهه بقراط در تازهترین مقاله خود
که در سایت های مختلف چاپ شد کشف جدیدی فرموده و رضا پهلوی را به عنوان
شاهزاده بر آمده از دیکتاتوری مصلح!! تقدیس کرد این اختراع یا اکتشاف را
باید به ایشان تبریک گفت!»
مرصاد به نقل از جام نیوز، سایت بالاترین
(balatarin) شنبه 21 خرداد (Jun 10) در خبری آورده است: «الهه بقراط در
تازهترین مقاله خود که در سایت های مختلف چاپ شد کشف جدیدی فرموده و رضا
پهلوی را به عنوان شاهزاده بر آمده از دیکتاتوری مصلح!! تقدیس کرد این
اختراع یا اکتشاف را باید به ایشان تبریک گفت!» این مقاله را به نقل از
گویانیوز در زیر میخوانید :وقتی یک شاهزاده برآمده از سلسله "دیکتاتورهای
مصلح" مفهوم عبور از قرون وسطای کشورمان را به صراحت چنین تعریف میکند که
در ایران آینده نه به خدا و به قرآن و پدیدههای آسمانی و زمینی دیگر بلکه
باید به قانون اساسی متضمن حقوق مردم سوگند خورد، انتظار میرود مدعیان
روشنفکری و دموکراسی اگر چند گامی از او جلوتر نیستند، عقبتر از وی هم
نباشند!